1827 دوز واكسن كرونا به مددجويان بهزيستي استان تهران تزريق شد

۲۴ بازديد ۰ نظر

سيد احمد خادم روز يكشنبه

در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: از اين تعداد يك هزار و ۶۶۳ دوز واكسن مربوط به آسايشگاه كهريزك است و مرحله دوم تزريق واكسن در طي هفته جاري در اين آسايشگاه انجام مي شود. وي ادامه داد: اكنون به مددجويان در سه مركز سالمندان در شهرستان

سيد احمد خادم روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: از اين تعداد يك هزار و ۶۶۳ دوز واكسن مربوط به آسايشگاه كهريزك است و مرحله دوم تزريق واكسن در طي هفته جاري در اين آسايشگاه انجام مي شود.

وي ادامه داد: اكنون به مددجويان در سه مركز سالمندان در شهرستان هاي شهريار، رباط كريم و قدس واكسن در حال تزريق است.

وي افزود: با همكاري دانشگاه هاي علوم پزشكي تهران، ايران و شهيد بهشتي تا پايان فروردين ماه به تمامي مددجويان در مراكز نگهداري شبانه روزي واكسن تزريق مي شود.

به گفته معاون امور توانبخشي بهزيستي استان تهران، ۱۵۴ مراكز نگهداري شبانه روزي با بيش از ۱۰ هزار و ۶۵۲ مددجو در استان وجود دارد.

وي با بيان اينكه همچنان محدوديت‌هاي ملاقات با مددجويان در مراكز نگهداري شبانه روزي وجود دارد گفت: اين امر براي جلوگيري از شيوع كرونا و حفظ جان مددجويان است.

خادم ادامه داد: تنها ملاقات هايي كه ضرورت داشته باشد آن هم با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي صورت مي گيرد در غير اين صورت از خانواده ها درخواست مي كنيم براي ديدار سالمندان به اين مراكز مراجعه نكنند.

وي از ايجاد ملاقات هاي تصويري در فضاي مجازي خبر داد و گفت: كاركنان مراكز نگهداري اين امكان را براي خانواده ها و مددجويان فراهم مي كنند تا در هر زماني كه مددجويان بخواهند بتوانند به صورت مجازي ملاقات كنند.

اين مقام مسئول خاطر نشان كرد: همچنين ضدعفوني كردن و رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي با شدت بيشتري در مراكز نگهداري شبانه روزي در حال انجام است و جاي نگراني براي خانواده ها وجود ندارد.

مقالات بيشتر:هزينه آسايشگاه سالمندان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.