فوت ۷ سالمند بلژيكي به دليل ابتلا به كروناي كلمبيايي

۲۲ بازديد ۱ نظر

مقامات بلژيك اعلام كردند: هفت نفر از ساكنان يك خانه سالمندان به دليل ابتلا به نوعي از كروناويروس موسوم به B.۱.۶۲۱ فوت كرده اند.

فوت ۷ سالمند بلژيكي به دليل ابتلا به كروناي كلمبيايي

 مقامات محلي مي گويند: اين هفت نفر كه به طور كامل در برابر بيماري كوويد-۱۹ واكسينه شده اند به سويه اي از ويروس آلوده شده اند كه اولين بار در كلمبيا شناسايي شده است.

مقالات بيشتر:هزينه آسايشگاه سالمندان

يك تيم از متخصصان ويروس شناسي با اعلام فوت اين هفت نفر اظهار داشتند: تمامي آنان به كروناويروس نوع B.۱.۶۲۱ آلوده شده اند كه در هفته هاي اخير در ايالات متحده شناسايي شده و موارد ابتلا به آن در اروپا نادر است.

مركز پيشگيري و كنترل بيماريها در اروپا، گونه B۱.۶۲۱ را به عنوان بخشي از سويه كاپا و نه به عنوان يك نوع مجزا از ويروس معرفي كرده است.

بنابر گزارشها اين هفت سالمند ۸۰ تا ۹۰ ساله بوده اند و وضعيت جسمي برخي از آنان نامساعد بوده است.

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري رويترز، در حال حاضر در مورد اينكه آيا B.۱.۶۲۱ نسبت به ديگر سويه ها و گونه هاي كروناويروس از قدرت سرايت بيشتري برخوردار است، اطلاعاتي در دست نيست.

هزینه های سفر به بلژیک

۱- هزینه اقامت و هتل

  • هزینه‌ی اقامت در هتل ۱ ستاره: شبی ۳۵-۶۰ یورو
  • هزینه‌ی اقامت در هتل ۲ ستاره: شبی ۵۱ تا ۹۷ یورو
  • هزینه‌ی اقامت در هتل ۳ ستاره: شبی ۴۲ تا ۱۷۰ یورو
  • هزینه‌ی اقامت در هتل ۴ ستاره: شبی ۷۱ تا ۲۱۱ یورو
  • هزینه‌ی اقامت در هتل ۵ ستاره: شبی ۱۳۴ تا ۲۵۴ یورو

معروف ترین غذاهای بلژیک

۱- کاربناد فلمیند (Carbonade flamande)

این غذا انواع مختلفی دارد و هر خانواده از نسلی به نسل دیگر آن را به شکل خاصی تهیه می‌کند؛ در تهیه این غذا باید مدت زمان زیادی مواد آن را در آب نمک نگه ‌دارید و سپس مواد آماده شده را با صبر و حوصله بپزید. کاربناد فلمیند اغلب به‌همراه سیب‌زمینی آب‌پز یا سرخ شده، سبزیجات، سالاد یا سوپ رشته سرو می‌گردد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.