با اين ۴ خوراكي آب را براي سالمندان طعم‌دار كنيد

۳۴ بازديد ۰ نظر

با اين ۴ خوراكي آب را براي سالمندان طعم‌دار كنيداضافه كردن برخي تركيبات به آب، علاوه بر اين كه طعم بهتري به آب مي‌دهد و نوشيدن ميزان كافي از آن را آسان‌ترمي‌كند، به تقويت سلامت سالمندان نيز كمك مي‌كند.

به گزارش شهرآرانيوز، سم‌زدايي فرايندي ضروري براي بدن است كه موجب بهبود سيستم هضم و جذب، افزايش انرژي، تقويت سيستم ايمني، كمك به كاهش وزن، شادابي و نشاط پوست، تنفس بهتر، تاخير در پيري، جلوگيري از ريزش مو و افزايش قدرت تفكر مي‌شود. يكي از بهترين راه‌هاي تسريع و شدت بخشيدن به روند سم‌زدايي، نوشيدن آب است، اما متاسفانه بسياري از سالمندان از مصرف آب پرهيز مي‌كنند. به همين دليل با طعم‌دار كردن آن با مواد طبيعي و مفيد، نه تنها نوشيدن آب راحت‌تر مي‌شود بلكه به خواص آن هم اضافه خواهد شد

مقالات بيشتر:خانه سالمندان

۱- ليمو

 هزاران دليل وجود دارد براي اين كه روز خود را با آب و ليمو شروع كنيد! اين تركيب نه تنها به زدودن سم‌هاي بدن كمك مي‌كند، بلكه انرژي‌بخش است و احساسي از تازگي و نشاط به شما مي‌دهد.

۲- خيار

از آن‌جايي كه خيار بدن را مرطوب نگه مي‌دارد، فوايد بي‌شماري براي سلامتي به همراه دارد. اين ويژگي‌ها زماني كه با آب تركيب مي‌شود چندين برابر مي‌شود و يك نوشيدني با خاصيت ضدالتهابي در اختيار ما مي‌گذارد.

۳- نعناع

نعناع منبعي سرشار از آنتي اكسيدان است كه به رفع سوء هاضمه و درد معده هم كمك قابل توجهي مي‌كند. علاوه بر اين، آب و نعناع نوشيدني جذاب و بدون شكري است كه خاصيت سم‌زدايي هم دارد.

۴- زنجبيل

اين گياه و ادويه نسبتا تند ماده‌اي بي‌نظير است كه در بهبود سيستم هضم غذا و جذب مواد مغذي هم تاثير دارد؛ بنابراين توصيه مي‌شود چند تكه كوچك زنجبيل به آب اضافه كنيد و از نوشيدن آن لذت ببريد.

منبع: آخرين خبر

مقالات ديگر:گل فروشي نياوران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.